i got a feeling, that tonight's gonna be a good night.

har fått min choklad och mina armband, så behöver egentligen inte blogga. men gör det ändå.
igår var jag med felicia, vi gjorde en massa kul, orkar inte skriva speciellt mycket om det, men aa kul var det iallafall. sen träffade vi natta, som bodde vid mig, felicia stack och vi två började gå hemåt, när vi kommit till typ pizzerian vid mig, så ser vi att de ryker ur kontainern, sen börja det komma massa såna lågor o grejjer typ. helt sjukt, så natta ringde 112, sen efter typ 20minuter kom brandkåren och polisen. sen vare ngn kvinna som gick framför oss som stannade med oss. vi fick förklara massa onödiga saker i detalj, men ah, efter det fick vi gå hem. knasig kväll där på slutet, hehe, men kul var det. fast synd bara att min mobil va död :/, annars hade jag nog fotat. hahaha.

idag hade vi fotbollsturnering, jag spelade inte en enda match, men jag och linda fotate en massa. vi har nog över 1000 bilder, så ladder upp några imorgon eller så. haha, ja, hela dagen spenderades alltså ute, tur att det va skönt väder. när alla hade gått stannade några av oss kvar, och då spelade jag fotboll hahah :D lite sent, men kul var det iallafall. sen planerade vi lite inför valborg. allt är egentligen klart, de enda jag inte vet är vilka som ska med oss :S men det får vi se senare ikväll fan. TAGGAD! fast vet fortfaranade inte vad jag ska ha på mig.. blir galen. städade hela garderoben men kunde ändå inte hitta något. så väntar på att linda ska komma hit, sen får hon välja. eller ah, typ. haha.

imorn blir det grilla med famijen och kusiner tydligen. kan bli ganska kul ändå, hoppas på fint väder bara :D .. nej men det ska nog bli lyckat det också. vet inte riktigt vart jag ska vara, men inte i märsta iallafall. så det kommer inte bli några inlägg förrän imon på kvällen, då kommer det nog en "bild bomb" från idag. min kamera är hos min syster, så om det blir några bilder ikväll vet jag inte. men jag hoppas det. finns säkert ngn som kommer ha kamera med sig, eller iallafall mobilen :D .. hur som helst, linda är nog här när som helst, sen kommer malin och sewa också. sen är det nog dags för tivolit. (y) så vi får höras sen helt enkelt. P E A C E  O U T !


kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0