jag är bäst, men det vet nog alla redan ;)

djana stack precis hem , haha. hon kom på att hon skulle hem och duscha. så nu sitter jag här och gör absolut ingenting.. eller jo, jag snackar med shishi på msn och jag lyssnar på musik.. barca spelar ju mot inter nu, så nästan hela familjen sitter framför teven och skriker. tror dem håller på barca, men är inte säker. själv bryr jag mig inte, real madrid är bäst, så är det bara. :D haha nä men är inte så insatt i fotboll, kollar bara när madrid spelar haha! :D .. haha när jag va på väg hem efter skolan idag, så såg jag att en utav mina grannar hade en sjukt stor Inter grejja på sin balkong. tog kort på den , men bilden blev helt knas, och min USB kabel är också helt knasig. måste försöka fixa den snart haha. åh, jag älskar att jag vet att shishi läser min blogg. och att linda gör. hahaha! :D älskar dom där cpbarnen (a) hahah är så snäll mot mina vänner. ah, okej, nu börjar bror och ermin skrika igen, tror ngn faila på plan HAHA. barca åker nog ut ikväll, det är ju bra :D haha! men skriver snart.

edit: barca åkte ut. helt f*cking happyface :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0