never regret something that once made you smile.

kollar fortfarande på tv. ska nog stänga av datan nu, kommer ändå inte orka sitta efter det här inlägget. eller ska lägga in kvällens sista inlägg så fort jag skrivit klart det här hehe. :D har än så länge hållit de jag lovat.. ;) är hur som helst väldigt nervös, har utvecklingssamtal imorn, och det går helt okej för mig, men är verkligen inte nöjd. ska anstränga mig sjukt mycket i nian. det har jag lovat mig själv. :)

sen är jag väldigt ledsen över valborg, :( eftersom meric ska till kista, och " ingen meric, ingen marcus" .. eftersom jag vet att meric läser det här, - jag hatar dig :( fast ändå inte! aja, kommer nog ha kul där ändå. men ah, som sagt. sista inlägget kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0