quit playing games with my heart..

utvevcklingssamtalet gick skit bra. eller ah, mamma är inte sur även fast det går lite knas för mig i skolan. men jag ska anstränga mig mycket mycket mer i nian. ;) det är faktiskt bara 15 skol dagar kvar.. har ju prao två veckor också. men kommer sakna klassen sjukt mycket under sommaren, eller några iallafall. sen är det dags för nian, sista året tillsammans :o haha! åttan har verkligen gått fort, iallafall den här terminen.. skönt, men ändå inte. hur som helst, helt chill i skolan, brandlarmet var igång igen :s händer rätt ofta nu faktiskt.. men ah, som vanligt så var det inget allvarligt. trodde nästan min marabou skulle dö :( fick inte hämta den heller. jävla lärare :@ haha. men den mådde bra hahah, sjuk jag är. men ah :D fick min marabou av felicia, kom på det imorse, så smsade henne, och hon tog med sig den :D .. nu måste jag fortsätta med bloggningen, så får jag mina armband tills på fredag, det lovade hon mig (a) haha! ibland är det jävligt bra att ha en kompis som pysslar haha.. men orkar inte skriva mer nu, har ändå fyra inlägg kvar att skriva haha! :) så vi hörs snaaaaaaaart!

Kommentarer
Postat av: RICHI ♥

hur fan kan du ha 15skoldagfar kvar, jag har typ 27, utan att räkna praon..

2010-04-28 @ 23:02:04
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0