tidsfördriv.

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 7/8:an
Vad hade du för hårfärg - jag vet inte riktigt.. brunt och svart i think..
Hur lång var du - 1.64 ungefär.
vem var du kär i - ingen.
Hade du nån Pojk/flickvän - nope.
Vad brukade du göra på fritiden - brukade umgås med min då varande bästavän felicia väldigt mycket.
Vilka umgicks du med - det var nog mest felicia, ena, melina, kriii och några till.
Var allt Bättre då - nej, allt är mycket bättre nu!
Skulle du vilja gå tibx dit - nej, faktiskt inte.
Har du förändrats - ganska mycket faktiskt..

Nu:
Vilken klass går du i -
8:an
Vad har du för hårfärg - brunt.
Hur lång är du? - 1.64 fortfarande hehe.
Vem är du kär i - Ingen.
Har du nån Pojk/flickvän - nej.
Vad brukar du göra på fritiden - umgås mycket med mina vänner.
Vilka umgås du med - sewa, linda, malin, natta, ena, djana osv. hehe
Hur ser du ut - jag är ganska kort, brungröna ögon & har brunt hår.

Har du:
Kysst någon -
  Yes.
sovit brevid någon med samma kön - Haha ja, det har jag.
sovit brevid nån med motsatt kön - Japp.
slagit ner nån - nej, haha.
Ljugit för en bra vän - inte om något allvarligt iallafall.
Svikit någon - nej.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
philip och shishi.
Kramade du senast - Mamma <3
sov du hos senast - Malin, älskade Malin.
Vill du vara just nu - Mig själv.
Ringde dig senast - Sewa!

Vad:
Drack du senast -
COCA-COLA!
Köpte du senast - Candy.
Gjorde du igår - Skolan, sen chillade jag med favoriterna
ska du göra imorn - Skolan, sen vet jag inte riktigt.
Vill du göra just nu- Skratta, skrika och gråta av lycka!
Åt du senast - Sallad!
Är närmast dig som är rosa - Läppglans.



Kärlek :
Du är kär nu -
Nej, det är jag inte.
Du har sårat nån så den började gråta - Tyvärr..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Mh..

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - haha ja.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Tror det.
Jag har smugut ut utan lov - Hehe nej
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är -
Haha ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Mh..
Jag har fuskat i ett spel - Har jag säkert haha!
jag har struntat i ett prov - Halvt

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej.
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Nej.
Jag har vaknat gråtande - nej..
Jag har somnat gråtande - Har hänt.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Aldrig varit på en.
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du har känt som nyligen som dött - nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0