let's play a love game! ;)

Skolan är äntligen över, eller nästan. Idag var den "sista" skoldagen för mig. För på måndag börjar min prao, två veckor, sen är det sista veckan i skolan efter det, och den är knappast seriös. Vi ska bara ha brännbollsturnering, klassens dag, och två städ dagar typ, sen är det den 4 juni. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på avslutningen :o !! Har nog hittat skorna jag vill ha, men vet inte om jag ska ha klänning. Gillar det inte! Men vi får se. :) ..

Dagen idag har varit väldigt rolig iallafall, vi fick fika på engelska lektionen, sen hade jag och Malin elevråd i mer än en timme, för ingen av oss orkade gå på lektion. Men vi kom fram till ganska bra saker ändå, vi hade ingen lärare, så det var lite oseriöst, men ändå! Haha, sen dampade Josef på vissa som var där, sjukt kul när han blir sur hahah! Yeah, sen efter elevrådet hade vi svenska i 10 minuter, haha gjorde inte mycket alls. Sen idrott, brännboll. Fan va vi körde oseriöst idag, eller ah typ, jag tyckte det iallafall :o .. men jag lyckades fånga bollen, händer inte så ofta. Vi förlorade över 8B med ett poäng bara :D .. Sen hade vi lunch rast hur länge som helst, nej men typ två timmar eller något, satt bara ute och chillade med några. Så hade vi spanska, fick tillbaka våra prov, det var sånt litet prov, så man fick antingen G eller IG, va ganska nervös, men jag fick G! :D och så fick vi kolla på världens dåligaste film haha! Sen skulle vi egentligen ha SO, men min lärare var inte i skolan, så vi fick hemuppgift. Slutade runt två eller något. Skönt :D

Efter skolan va jag ute med Linda, Sewa, Malin och Josef. Vi stack till sätuna och chillade, sen till ICA, och från ICA tog vi bussen till Willy's för att vi är så lata HAHA! Vi köpte två chips påsar sen stack vi till skolan. Det va typ folk överallt på skolgården -.- haha, men vi satte oss på några bänkar och snackade. :D sen åkte Malin och Josef till stan, Linda och Sewa åkte hem, och jag gick hem :) .. De va fett skönt väder idag också! Love it!

Skulle hämta mina glasögon nyss, men posten hade stängt -.- så får väl göra det på lördag istället. Jobbigt. Men på väg hem träffade jag Diako, Allan och Musse. Stod med dom ett tag, så stack Allan och Musse gick hem för att hämta något, HAHA sjukaste importerna någonsin! Deras svenska dödade mig hahaha! :Ö .. Roliga killar de där :) nu är jag hemma iallafall och vet inte vad jag ska göra nu. Vill ut, men vet inte :o .. Får se. Långt inlägg det blev. Men kände för att skriva. Humöret är på topp just nu! :D Ah, ska snart ut med dom där importerna igen. Vet inte vad vi ska göra, men kul blir det säkert. P E A C E  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0