do you know what it feels like loving someone thats in a rush to throw you away?

Nu måste jag skriva, för den där jävla shishi tvingar mig. Jag vet inte varför, men ungen diggar min blogg antar jag? Hur som helst, var i kista med linda typ i lördags, hittade lite grejer till skolavslutningen som jag behöver. Så ska dit med mamma och pappa snart. Happyface. Btw, Shishi älskar min klänning. OM han inte ljuger för mig :( . Ja, efter skolavslutningen vet jag inte riktigt vad som händer.. Det brukar oftast vara äckligt väder, men vi får se om det är annorlunda det här året. Vi har iallafall planerat att åka ngnstans, vet inte riktigt vart, men där ska vi röka vattenpipa, grilla och "chilla galet" haha! men kul kommer det bli iallafall. Längtar! :D 

I söndags fyllde Sewa 15, grattis ännu en gång älskling. Men hennes födelsedag firas den här helgen istället. Det kommer bli sjukt kul det också. Linda och jag köpte presenter till henne när vi va i kista, hoppas bara hon blir nöjd! :) .. Vi ska åka till Heron City typ, bowla och såna roliga saker, sen ska vi kolla på bio tror jag! :D

Nu orkar jag inte skriva mer, så shishi du för nöja dig med det jag skrivit! Haha jag älskar dig bästis :D .. Har lite grejer att fixa, imorn är det ngn jävla fotbollsturnering som vi ska gå på.. måste kolla vädret! haha. Hur som helst, skriver väl sen.
 
Jag älskar dig obeskrivligt mycket bästavän.


Kommentarer
Postat av: Linda den Fina & Bästa

älskar dig mest bästavän! <3

2010-05-25 @ 21:35:39
Postat av: Linda den Fina & Bästa

älskar dig mest bästavän! <3

2010-05-25 @ 21:35:49
Postat av: RICHI ♥

vem är det på bilden? :D

btw frågestund nu haha (a)

2010-05-26 @ 16:59:53
URL: http://RICCIS.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0