din då, din nu, din föralltid.. eller inte.

fått mina armband, behöver alltså inte blogga längre! :D men kan sakna det lite ändå. heheh, dom senaste dagarna har ganska mycket hänt. valborg ägde iallafall. eller det var riktigt kul! :D .. orkar inte skriva mer om det, hade kul iallfall. fast mitt hår blev helt knas, för de regna -.- ..

kom hem nyss, varit hos malin hela dagen, jag, hon och sewa chillade hos henne. hade tänkt sola och så, men det regnade ju idag också. åh, jag som vill bada. blir helt ledsen när jag ser malins pool :o för vi kan inte bada än. men snaaart. hur som helst, snart är det sommarlov. går ju ba i skolan 3dagar veckan som kommer, sen efter det har jag prao i två veckor. och sen är det bara sista veckan kvar, då har man ju inga lektioner alls. :D känns jävligt gött alltså haha!


dålig bild , men den får duga haha! mina armband, skit snygga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0