(y)

igår va jag i stinsen, hittade allt jag behövde till skolavslutningen. eller ja , typ. hittade en klänning jag funderar på ha , men orkade inte testa den , så köpte den inte haha. men nu vet jag iallafall vad jag skulle kunna ha på mig. ja, sen skulle jag köpa skor, men som vanligt va min storlek slut. och 39 va över stora -.- , så måste åka runt och leta efter min storlek! haha men som tur är ska jag till stan nån gång snart. de är ju klockrent väder här i stockholm! :D .. hur som helst, efter stinsen åkte jag hem, åt och så stack jag till ena ett tag. vi satt ute på hennes balkong och chillade. kom hem runt tolv :) .. underbart väder var de då också ! :D

idag va jag hemma, vaknade ganska sent också. vaknade, sen somnade jag om igen osv. skit drygt. men hur som helst, runt fyra tiden mötte jag upp malin, sewa och linda på stationen. så åkte vi till sigtuna och kollade på Immo's match :D haha dom vann 3-0 (y) .. sen stod vi och snackade med honom ett tag, så kom sewas pappa som skjutsade hem oss. linda och jag stack hem till mig, sen följde jag med henne till bussen haha :) .. hehe imorn börjar min prao, så jag måste duscha och sånt snart. har mycket att göra nu. så ska dissa datan ett tag. höörs! :D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0